Please fill the required field.

Addres

Koszalińska 52 /10
87-100 Toruń

Addres email

kontakt@doctorbeafix.pl

Wysyłając do nas wiadomość wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Sumcar w celu przesyłania treści marketingowych na podany adres email. W przeciwnym razie prosimy o kontakt telefoniczny.
Informujemy, że Państwa zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać cofnięta w dowolnym momencie przez wysłanie wiadomości e - mail na adres kontakt@doctorbeafix.pl spod adresu, którego zgoda dotyczy. Informujemy, że nie jesteście Państwo profilowani. Państwa dane nie będą przekazywane poza EOG ani udostępniane organizacjom międzynarodowym.
Copyright 2023 © dr. Beata SMELA Projekt i wykonanie   WGB-Group

Fizjoterapia, bólu, kręgosłupa, Toruń, kolana, stopy, głowy, nerwobólu, Nerwobóle, twarzy, tułowia, nóg, nerwu, trójdzielnego, Rwa, kulszowa, rwa, ramieniowa, Cieśń, kanału, nadgarstka, Drętwienie, ręki, nogi, jąder, miednicy, Bóle, neuropatyczne, w, raku, onkologi, chorobach, autoimmunologicznych, Ból, rzs, dnie, moczanowej, zzsk, reumatyzmie, toczniu, rumieniowatym, siedzeniu, na, stołku, krześle, inwalidzkim, wózku, samolocie, samochodzie, tapczanie, i, nerwobóle, czasie, leżenia, spania, lub, nerwoból, po, wysiłku, klatki, piersiowej, przy, głębokim, wdechu, kaszlu, stwardnieniu, rozsianym, Metoda, mckenzie, Mechaniczna, diagnoza, terapia, Autoterapia, Samoleczenie, Profilaktyka, nerwobóli, Ergonomia, siedzenia, pracy, profilaktyka, urazów, pacjentów, hospicjum, Personalizacja, samoleczenia, profilaktyki, Naturalne, sposoby, diagnozy, leczenia, bólów, nerwów, stawów, mięśni, Przewlekłe, bóle, Nawracające, Pooperacyjne, kregoslupia, kończynach, Neuropatia, ból, cukrzycy, amputacji, fantomowe, krążeniowe, Chromanie, przestankowe, chromanie, neurologiczne, Przewlekły, jamie, ustnej, wielostawowe, szyi, łokcia, ramienia, przedramienia, pleców, lędźwi, pośladka, uda, penisa, biodra, ramion,, ścięgna, achillesa, ścięgien, barku, toalecie, przewlekłe, endoprotezie, kostki, minimalnie, inwazyjnej, operacji, usunięciu, krążka, miażdżystego, Po, ogródku, Słabość, Zawroty, Nudności, ergonomicznym, Podpórki, Wałek, do, fotelu, samochodu, wałki, Worki, bean, bags, u, graczy, planszowych, komputerowych, kciuka, ipad, iphone, phone, Siedzenie, komputerze, drętwienia, mrowienia, parestezji, Sztywność, Bezpieczeństwo, ćwiczeń, core, kończyn, cardio, Core, stabilizacja, Nietrzymanie, moczu, Ćwiczenia, dna, Retrakcja, Wyprost, zgięcie,, dewiacja, Skrzywienie, Deformacja, przesuwu, bocznego, kręgosłupa,, Kręcz, dorosłych, dzieci, Fibromialgia, Regulacja, emocjonalna, bólu,, sporcie, Nietypowe, Ostatni, przystanek, nerwobólach, Wypadniemy, krążek, międzykręgowy, Dyskopatia, korzonków, Lumbago, korzenia, l3, l4, l5, s1, c5, c6, c7, c8, t6, t11, t12, leczenie, wypadnie, tego, międzykręgowego, Ekstruzja, Protruzja, Zespół, niespokojnych, Paresthetica, nocturna, Gabinet, fizjoterapii, fizjoterapeutyczny, Toruń